Nekad Nilslund | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198160349688

Ditt Hex-ID: 11000010bed09f8

Vad är din discord tagg? N15#2627

Vem var det som bannade dig? N15#2627

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Troligen för att dom inte fattade varför jag dödade killen. Men han hade hotat min karaktär under 1veckas tid och då kände sig min karaktär sig så arg att han inte fann någon annan utväg än att döda killen och då så fick jag ett tillfälle som jag tyckte var bra men det var inne i staden så jag blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade killen sedan fick vi stop på han och då började dem andra prata med han men jag blev jätte arg så då sköt jag honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var felaktig för att jag hade en anledning att döda honom för att min karaktär var arg för att han hade ringt och hotat mig under 1 och en halv veckas tid så då blev min karaktär så arg att han inte tänkte att den fanns någon annan utväg än att döda honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag var ny och hoppade in i en killes bil. en gång när jag var på mekonomen och inte kunde öppna motorhuven. Och en gång när jag krockade med en kille för att det laggade när vi körde bredvid varandra och då blev jag bannad gör lall. Och någon gång för ooc när jag var ny på rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skjuta men så tänkte inte min karaktär och jag tyckte det var bra rp då men inte nu längre. Jag är så jäkla arg på mig själv för att jag gjorde så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska skjuta igen. Jag är så jäkla arg på mig själv och jag tänkte inte på konsekvenserna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka