Nekad Nilslund | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Lundberg

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007

Vad heter du på discord? N15#2627

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 14:00 till 21:00
Helger 13:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 6 veckor men jag har 166 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta spel som vanligt och ha kul. men jag skulle hålla koll på så att alla i min närhet följer reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag har spelat ett tag på unive nu och nu känner jag att jag vill hjälpa till med att underlätta för staffs. Jag är biträdande chef på autoexperten och det kan bli mycket ooc i intervjuer

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att hålla rp nivån på en hög och bra nivå och hjälpa till med att underlätta för staffs.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag har spelat på unive ett tag nu och nu känner jag att jag vill hjälpa till med att underlätta för staffs och se till så att alla följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är jättekul att spela på unive men nu skulle jag också vilja hjälpa till med att underlätta för staffs medans ändå kunna fortsätta spela rp och ha kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite kunskaper inom staff relaterade kommandon. /kick id anledning /svban /revive

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång när jag var ny och hoppade in i en killes bil. en gång när jag var på mekonomen och inte kunde öppna motorhuven. Och en gång när jag krockade med en kille för att det laggade när vi körde bredvid varandra och då blev jag bannad gör lall. Och någon gång för ooc när jag var ny på rp. Vi fick syn på killen i Sandy sedan följde vi efter honom sedan åkte han till piren och körde på massa bilar och prejade mig och sedan fick vi stop på bilen och dem andra började snacka med grabben men efter som han hade stulit och hotat mig så då skjöt jag honom. Jag har lärt mig mycket efter mina banns!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka