Accepterad Nilsis | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nilsis

Medlem
Meddelanden
199
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nilsis

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Ohlin. Nils är 33 år gammal och hans födelsedatum är 1990/03/03. När han var liten bodde han i Stockholm, som var en ganska liten stad där alla kände varandra. Hans barndom var bra, han bodde i ett radhus med sin mamma, pappa, bror och hund. Hans skolgång var bra den med. Han hade lite problem i skolan, t.ex. som att han trörde under lektionerna eller kom försent till skolan ibland men annars gick det bra för honom. När han blev 15 år så kände han inget behov av en moped eftersom hade bodde nära till nästan allt, och valde därför att spara sina pengar till en bil. Han praoade på en pizzeria för att tjäna ihop pengar, både till sitt sparande med också såklart ner i fickan. Han hade haft ett intresse av polisyrket redan sedan barndomen och planerade att bli polis när han blev stor. När han tog han sitt körkort och köpte sin bil och gick det ganska bra, det var en Mercedes c63. Han gillade att gå ut med vänner men han prioriterade att studera för att bli polis. Nils Ohlin har även en lång historia inom polisyrket i Unive staden. Han har även varit polisdirektör för region syd men även chef för insatsstyrkan och mycket mer. Hans äventyr inom polismyndigheten har gjort så att han har blivit den personen han idag är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med polis rp på servern. Jag kommer att ta en jobbintervju till polisen så fort jag blir medlem. Jag har goda erfarenheter av rp på FiveM sedan tidigare, speciellt inom polisen. Jag kommer nog kunna lära ut lite hur man kan göra som polis, men jag kommer också att ta in lärdom eftersom jag tror att de på Unive i polisledningen kan mer om yrket än vad jag kan. Jag kommer att vara en aktiv spelare som kommer att rpa som polis så jag kan bidra med seriös, rolig, bra och aktivt polis rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man låter sin ”motståndare” i ett scenario vinna så att det blir kul för de. T.ex. i en polisjakt att jag kanske stannar bilen och går ut med händerna uppe och ger upp, även om jag kanske skulle kunna tagit mig iväg, bara för att polisen också skulle känna att scenarion på servern var roliga.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, ett exempel kan vara sunt förnuft vilket är den viktigaste regeln, vilket innebär logiskt tänkande kortfattat. Tänk logiskt och gör saker som du faktiskt skulle ha gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har extremt mycket erfarenhet av rollspel, har rpat i typ 2-3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Tillbaka