Nekad Nilsis | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsis

Medlem
Meddelanden
199
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198865903022/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nilsis#6969

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson. Lukas är 29 år gammal och är född år 1993. Hans barndom var helt okej, han bodde i ett radhus med sin mamma, pappa, bror och hund. Hans skolgång var helt okej den med. Han hade lite problem i skolan, t.ex. som att han trörde under lektionerna eller kom försent till skolan ganska ofta. När han blev 15 år så kände han inget behov av en moped eftersom hade bodde nära till nästan allt, och valde därför att spara sina pengar till en bil. Han praoade på en pizzeria för att tjäna ihop pengar, både till sitt sparande med också såklart ner i fickan. När var 18 år så började han investera i krypto, och köpte lite bitcoin och lite etherium. Hans bitcoin gick bra, och han sålde den sen för pengar som han sparade undan för en bil och annat viktigt. Hans etherium gick inte lika bra och han förlorade någon tusenlapp på det. Så efter en månad så tog han sitt körkort och köpte sin bil och gick det ganska bra. Det var en Volvo XC70. Efter 2 år, när han var 20 år gammal, så krockade han med sin bil och sen behövde skrotas. Han gillade att gå ut med vänner på kvällen men också vara hemma och softa. Nu när Lukas är 24 år gammal så har han valt att flytta till en ny stad, för att utforska och uppleva nya saker, Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem här på Unive då jag har erfarenheter utav rp sen tidigare, så jag tror inte att jag kommer göra så många fel, kanske något litet. Jag kommer att bidra till bra rp nivå på servern. Jag ska också bli medlem för att jag är en trevlig person att prata med, jag kommer också försöka bidra till social rp på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med bra scenarion, social rp och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man låter sin ”motståndare” i ett scenario vinna så att det blir kul för de. T.ex. i en polisjakt att jag kanske stannar bilen och går ut med händerna uppe och ger upp, även om jag kanske skulle kunna tagit mig iväg, bara för att polisen också skulle känna att scenarion på servern var roliga.

Hur hittade du Unive? Jag spelade tidigare på en server, sedan så dog den tyvärr och då ville jag gå över till en annan, bra server. Då så tittade jag på server listan och tittade på olika servrar och ifall jag skulle börja spela på de, och tillslut bestämde mig för att börja på Unive Roleplay. Jag har också vänner här som gjort att jag valt denna. Jag har sett sedan tidigare att servern är väldigt stor och välutvecklad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka