Accepterad Nilsis | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsis

Medlem
Meddelanden
199
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865903022/

Ditt Hex-ID: steam:110000135faedae

Vad är din discord tagg? Nilsis#6969

Vem var det som bannade dig? Det var T4arget.

Hur lång tid var din ban? 8 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att T4arget valde att banna mig för att det som han såg var att vi var inne med vapen i ett gäng hus och att vi "emote abusa" när vi satte oss så att vi kom igenom dörarrna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt det som hände precis innan jag blev bannad var att vi skulle bara kolla igenom ett gänghus som vi även fick tillstånd av de som var där att göra för vi hade fått larm om en kidnappning och sedan så när vi skjöt upp dörrarna så blev jag bannad när jag rpade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den var felaktig, men jag kan även förstå T4argets perspektiv att vi sprang in där inne med vapen & casual FRI kläder och satte oss igenom dörrar, jag antar att han kanske inte såg att vi rpade på att vi skjöt upp dörrarna. Man kan absolut tänka sig att det är en stormning, MEN, det var det inte. Vi skulle gå in i huset och kolla runt där inne som vi även fick göra av de och sedan blev jag bannad.

Här ser man ett klipp där jag först skjuter upp dörren, sedan går in och sen när jag springer ut på baksidan så blir jag bannad:
https://medal.tv/games/gta-v/clips/ZIZBKIR7Q1XNl/d1337YVPs5RM?invite=cr-MSxWeHcsNTUxNjk3ODYs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare och den blev jag bannad för att jag rpade polis utan medlemskap när jag hade fått indragen medlem utan att fått reda på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat göra annorlunda idag var förmodligen inte sådär super mycket. Jag anser själv att jag inte begick något regelbrott men jag kan absolut förstå T4argets perspektiv men jag skulle dock uppskatta om staffsen kollar allas perspektiv innan de bannar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det som jag kunde ha gjort annorlunda är inte direkt någon som jag skulle kunna komma på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka