Accepterad Nilsis | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsis

Medlem
Meddelanden
199
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865903022/

Ditt Hex-ID: steam:110000135faedae

Vad är din discord tagg? nilsis

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att LUDDE valde att banna mig för att jag gjorde narr av en spelare. Dock vill jag tillägga att allt narr jag gjorde av denna spelaren skedde utanför unive i privata discords eller grupper. Alla dessa discords/grupper är borttagna nu och jag har även gått och bett om förlåtelse till spelaren som jag gjorde narr av och förklarat allt och spelaren har då också godtagit min ursäkt. Jag förstår att staffs på unive måste skydda sina spelare även om allt skedde utanför unive och tror att det är därför han bannade mig även om allt skedde utanför unive. Jag förstår mitt misstag och kommer aldrig någonsin göra såhär någonsin igen mot någon spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag och LUDDE själva i support och diskuterade om allt detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså såhär, det var ju väldigt dumt och fel av mig att göra narr av denna spelare och hålla på mot honom, och jag har även bett om ursäkt till spelaren och han godtog min ursäkt. Dock så skedde ju allt narr av denna spelare utanför unive och jag gjorde inget mot spelaren inne på servern. Jag förstår dock allvaret i allt detta och förstår att det var dumt av mig att göra det även om det skedde utanför unive och har verkligen tagit lärdom av allt detta och kommer aldrig att göra detta någonsin igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit pbannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag inte skulle gjort narr av denna spelare och jag har verkligen tagit lärdom av allt detta och kommer aldrig någonsin göra detta igen. Folk lär sig av sina misstag och detta kommer jag verkligen ta lärdom av och aldrig göra igen värken mot just denna spelare eller någon annan spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det har har lärt mig är att aldrig någonsin igen göra narr av någon varken på servern eller utanför servern och spelar absolut ingen roll om vem det är. Jag har också lärt mig att sanningen varar längst och att jag inte ska försöka ljuga mig undan saker i framtiden. Jag förstår verkligen allvaret i detta och kommer som sagt aldrig göra det igen. Jag har verkligen tagit lärdom av detta och kommer absolut att förbättra mig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Godkänd, får jag se sånt här jävla beteende från dig någonsin igen kommer du bli utesluten från Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka