Nekad Nilsis | Ansökan till Servervakt [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nilsis

Medlem
Meddelanden
199
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? Nilsis#6969

Ange ditt födelsedatum 7 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar:

Från att jag kommer hem från skolan tills att jag väljer att gå och lägga mig ifall jag inte väljer att gå ut med vänner. (med pauser)‎

Helger:

Från att jag väljer att börja spela, tills att jag kanske går ut med vänner. Sedan när jag kommer hem igen så börjar jag igen och sen tills jag går och lägger mig.

Lov:

Från att jag väljer att börja spela, tills att jag kanske går ut med vänner. Sedan när jag kommer hem igen så börjar jag igen och sen tills jag går och lägger mig. Annars kanske jag är iväg under loven, så då kommer jag ju inte kunna vara inne.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i 26 dagar nu. Jag blev medlem den 5de december.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång tidigare, och den var falsk. Jag fick unban sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är ungefär precis som det låter, att vara en slags "vakt" för server, och vara lite som en "ordningsvakt" skulle jag säga. Du har som servervakt SV perms vilket innebär att du kan stänga av folk från servern, fast högst i 1 timme har jag för mig. Syftet med att ha servervakter på servrar är att folk som inte vill bli staff, men ändå vill hjälpa till ska ifall de stöter på folk som begår regelbrott ingame, kunna ta åtgärder. Exempelvis ifall jag springer på gatan, påväg till torget stationen, så kommer det en person och kör över mig. Då, istället för att jag ska behöva kalla på staff, så kan jag själv ta åtgärder genom att skriva exempelvis /svban (id) (anledning). Dock ifall åtgärder som inte handlar om endast en 1h ban ska tas, så måste man tillkalla en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att kunna stoppa lallandet och de flesta regelbrotten som sker på servern under RP:ns gång. Det kan ske många tillfället när det är nödvändigt att kunna ha lite perms så att man kan ta åtgärder ifall man exempelvis blir överkörd. Jag vill hjälpa till på servern, och jag har erfarenheter som staff på andra servrar sedan tidigare. Dock så känner jag att jag hellre vill rpa nu, men fortfarande också hjälpa till, och därför känner jag att servervakt skulle passa lagom bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abusa, eller vara korrupt som servervakt kan exempelvis vara att man skriver /revive efter man har dött i ett scenario för att antingen fortsätta spela i det scenariot eller för att undvika att förlora saker när man respawnar. Ett annat exempel kan vara att man bannar någon, för att ens kompis säger att den gjort något, utan någon bevis. Det kan exempelvis handla om att din vän skriver till dig på discord att banna en person, för att den personen har begått ett regelbrott. Dock så måste du alltid ha fått se och ha bevis på att personen har begått ett regelbrott.

Kommer neka denna då du tyvärr inte uppfyller kraven, ansök igen lite senare när du har varit medlem i en månad eller mer!

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Tillbaka