Nekad nilserik2010 | Medlem ansökning ALFZ [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilserik2010

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? nilserik2010

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: nils modig21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig social snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter nils. Han gillar att grejar med datorer och att greja med bilar. Det han gillar mest av de två är bilar. Eller han gillar mest undutrin inomj bilar som hör de görs och sedan seljs. Förr så jabbade han på ett ställe som hette mekonomen. Där så fixade han bilar och sånt. Nu så vill han antingen börga jobba på en bilfirma eller nått ställe han kan sälja bilar på. Eller så vill han börga jobba på auto för att han har hängt där mycket på sistonde och tycker att det ser kul ut. Han har två kompisar som han tycker om att vara med de var också de som köppte hans första bil. Han har ingen speciel bakrunde med polisen han har mest bara varit en vanlig person. Han har också en dröm omm att äge ett stort hus när han blir äldre så att han kan bo där med sina kompisar och fixa deras bilar. Hans favo bil är en lambo och han skulle tycka att det var jätteroligt om han och hans kompisar kunde fixa med deras bilar och leva ett sånt lyxigt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa andra att påminna dem i ooc chatten som de säger fel. Jag kan också raportera till staffs om de bryter emot till exempel sut förnufft eller mot rdm. Det kommer att varas viktigt för mig att hålla en så hög rp nivå som möjligt när jag spelar. JAg kommer att tå alla regler på allvår och hjälpa andra att inte bryta mot dem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att jag inte alltid ska vinna som till exempel att om vi har ett gängfajt eller nått så ska inte alltid jag vinna som till exempel att jag ska reagera på skador och bara ge upp och inte skuta mer. Detta kan gälla i ett argument också så om jag inte kan säga nått mer tillbaka så ska jag vara min karaktär som är lite mer ödemjuk än vad jag är i verkligheten och låta den andra vinna den konversationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det menas med att jag inte alltid ska vinna som till exempel att om vi har ett gängfajt eller nått så ska inte alltid jag vinna som till exempel att jag ska reagera på skador och bara ge upp och inte skuta mer. Detta kan gälla i ett argument också så om jag inte kan säga nått mer tillbaka så ska jag vara min karaktär som är lite mer ödemjuk än vad jag är i verkligheten och låta den andra vinna den konversationen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Rdm är en va grundreglerna som står för random deth mach. Det är när du dödar nogun utan anledning. till exempel att jag bara kommer fram till nån på piren och bara skuter dem utan anledning. Sunt förnuft: Det när den viktigaste reglen som är att du ska ha ett logist tänkande. Som att till exempel jag kör mot 10 rödjus framför en polis och det är inte bara sunt förnuft utan också copbait. Copbait: Det är när du försöker att reta upp polisen med mening som att du pker fram till en polis och bara kör över de lite gran och sen börgar drifta runt dem så att de ska jaga dig. Den delen när man kör över polisen är också VDM. VDM: Vdm är när du använder din bil som att vapen. Somatt jag skulle köra över en spelare för att jag inte ahr nått vapen roger — Igår 17:56

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har alltid älskat att rpa men har inte kunnat pågrund av min gamla dator. Jag lunde inte köra fivem men nu när jag kan så ska det bli jätteroligt att rpa med vänner och att skapa vänner. Jag och mina kompisar brukar alltid rpa i vanliga gta som jag tycker är jätte roligt jag har till och med pluggat på reglerna i skolan på rasterna.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka