Accepterad nilserik2010 | Ban Överklagan [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilserik2010

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119093005/

Ditt Hex-ID: 110000145124d0d

Vad är din discord tagg? nilserik2010

Vem var det som bannade dig? ade.m.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-09 161952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför jag blev bannad. Det var för att vi tror iallafall att det var för att en av min kompisar zander hackade mig av privata anledninger/bråk IRL

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå och lägga mig. Nästa dag när jag vaknade hade jag 20 missade samtal ifrån mina vänner. Sän när jag svarade så sa det att jag hade blivit hackad och sen så loggade jag in på mitt konto och inga servrar var kvar på mitt dc. Jag hetta sjuka saker och jag hade skrivit sjuka saker till mina vänner elller hackaren hadde det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en ganska grov felaktig ban för att jag gjorde ju inget. Och bevis har jag inte jag har bara vittnen. Varför skulle jag göra nått sånthär det är idiotiskt att göra nått sånt här. Jag tycker i allafall att det är ganska självklart att det inte är mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig om massor av regler som till exempel powergamin som kan handla om två grejer till exempel att inte spela för makt och pengar eller att rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte jag har ingen aning om vad jag sak säga här. Kanske inte börgat bråka med min vän för att han ljög för en av mina andra vänner så att han hamnade i problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skaffa inte bråka med sina vänner att bara skita i dem men han hade nog endå hackat mig för att han är en riktig idiot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Har du något bevis att du har blivit hackad?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka