Accepterad nilserik2010 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilserik2010

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119093005/

Ditt Hex-ID: 110000145124d0d

Vad är din discord tagg? nilserik2010

Vem var det som bannade dig? Lojtan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-10 13.03.16.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag toror att jag blev bannad för att jag dödade en människa som heter steve minecraft. Och för att det var grov rdm suntförnuft och tekniskt sett powergamin för att jag spelade bara för att vinna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skit sur på han för att han hade varit skit jobbig. Och då så kunde jag inte riktigt kontrolera mig och slog ner han typ tre gonger. OCh innan så höll han på att ragebaita mog och jag tycker typ lite att det är inte så roligt RP när alla och jag menar alla ragebatar hela hela hela tide.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var helt rätt för att jag lär mig ju att det är super fel och att man inte ska rdma och det var helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har blivit bannad tidigare flera gånger men det som är är att jag nästan aldrig har blivit bannad för samma sak igen det är bara powergaming jag har lite svårt för för att jag tycker att det är lite pinsamt att sitta och rpa på skador när mina föreldrar är typ utanför men han börgat göra det nu ändå. Och jag har lärt mig att man inte ska köra över emn det visste jag för att den var felaktig och så har jag lärt mig en massa mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat prata ut det med en sicial rp så att det blir roligt för alla för att i verkligheten hade jag inte direkt dödat han jag ska tänka så som jag hade gjort i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka som jag hade tänkt i verkligheten och inte ska döda nån gong aldrig döda nästan och man ska tänka med lite mer suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka