Nekad nilsen1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilsen1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199315978792/

Ditt Hex-ID: steam:110000150ce8a28

Vad är din discord tagg? smatttrish

Vem var det som bannade dig? Abo hassa

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: {A1F0B4AB-8894-48CB-AB44-90FE5D85A52A}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning varför staffen bannade mig och inte bara han som överskridit reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på bilfirman och skulle köpa en bil eftersom jag inte hade en bil, sedan så skulle jag jobba på bygget. Men hade inget att åka med så jag såg en kille i en bil så ja sprang fram till honom för att fråga om jag skulle kunna få skjuts till bygget, han sa ok och jag hoppade in från ingenstans körde han in i sjukhuset och bara började köra på folk jag sa till honom va fan håller du på med sen blev jag bara ut skickad från servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ett felaktigt ban tycker jag eftersom jag inte hade nåt med saken och göra. Jag kunde inte ha vetat att detta skulle ske.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inga tidigare bans förutom denna då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror inte jag kan göra något annorlunda eftersom jag inte visste att detta skulle ske. det är liksom wrong time wrong place

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag sa tidigare har jag inget med saken och göra jag var en passagerare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka