Nilsdacke11
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434619618/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas olsson
Vad är ditt discord namn? GURKA45#7020
Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Han heter olle svensson har jobbat som polis i en annan stad och har varit polis chef i en annan stad också. Han gillar att jobba som polis för att hjälpa folk som blir hotade.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ta mina jobb som det skulle vara i verkligheten. Om jag jobba som polis så ta jag inte in en person bara för dem säger att han ska köra på rött.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är aktiv på mina jobb och tycker att jag ska blir whitelistad för jag ta mina jobb som det skulle vara irl
Hur hittade du Unive? På Naounee twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska hjälpa alla som behöver hjälp som polis att alla i staden ska trivas
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan just. jag har spelat på en annan son hette snöstaden
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas olsson
Vad är ditt discord namn? GURKA45#7020
Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Han heter olle svensson har jobbat som polis i en annan stad och har varit polis chef i en annan stad också. Han gillar att jobba som polis för att hjälpa folk som blir hotade.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ta mina jobb som det skulle vara i verkligheten. Om jag jobba som polis så ta jag inte in en person bara för dem säger att han ska köra på rött.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är aktiv på mina jobb och tycker att jag ska blir whitelistad för jag ta mina jobb som det skulle vara irl
Hur hittade du Unive? På Naounee twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska hjälpa alla som behöver hjälp som polis att alla i staden ska trivas
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan just. jag har spelat på en annan son hette snöstaden