Nekad Nilsdacke11 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsdacke11

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434619618/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas olsson

Vad är ditt discord namn? GURKA45#7020

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en kille vid namn Matte solgård. han är född 1977-10-14 och kommer ifrån sthlm. Min karaktär har en väldigt snäll personlighet och låter inte någon trycka ner honom eller sätta han på plats. Han gillar vara snäll mot alla och är en rolig grabb som är busig. Vänner och familj är det viktigaste för honom och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas. Matte solgård litar inte på folk eftersom att han tidigare har blivit sviken av sina brödrar (vänner). Han gillar att använda ordet (bror) vilket refererar till vän. På fritiden gillar han att umgås med sina vänner bara cruisa runt med deras bilar. Han brukar också gymma på sin fritid eftersom att han vill ta hand om sin kropp och man vet aldrig när man blir påhoppad av ett gäng så det är därför han gymmar. Pengar är det enda intresset om man inte räknar med gym eftersom att pengar styr allt. Min karaktärs dröm är att bli multimiljonär och va ekonomisk oberoende och det är då han hade tänkt sluta med att jobba och leva sitt drömliv och kunna göra vad som helst. Vad som har fått han att hålla på med allt detta är hans pappa eftersom att när han var liten så höll hans pappa med bilförutag eftersom att deras familj var väldigt rik Min karaktär är också väldigt stark och har haft mycket erfarenheter från gatan b.la hur man skyddar sig själv och slår tillbaka.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kör som det skulle vara i verkligheten och jag gör det jag ska på jobbet och lallar inte bara runt. jag har också kört på servern ett tag utan WL

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är aktiv på mina jobb och tycker att jag ska blir whitelistad för jag ta mina jobb som det skulle vara irl. och jag har kört på massa andra servar och aldrig blivit bannad.

Hur hittade du Unive? På Naounee twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att blir jobba på någon bilfirma och sälja bilar hela mattes liv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan just nu. jag har spelat på en annan son hette snöstaden
 
Nekad, bra karaktärsbeskrivning men utveckla resterande frågor!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top