Accepterad nilscool09 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? nilscool09

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-17 183652.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag droppade ett vapen på ett sätt som inte är tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan blev bannad så var jag i ett scenario, sen så blev jag kallad till support där snackade jag med Ice och Gaby främst gaby då sedan förklarade dem lite hur de tillåtna sättet är att kasta vapen då och sånt och jag förstod sen blev jag då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig jag droppade ett vapen på ett otillåtet sätt som kan tolkas som abuse och jag förstår de till 100% så ja den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var att jag sa "du har köpt dina polis roller" ingame då och de var helt enkelt ett missförstånd där jag fick de att låta som att jag menade ooc men jag försökte få det att låta som ingame så att de inte skulle bli ooc. Iaf de var mest ett missförstånd och jag har lärt mig att undvika att säga saker som kan tolkas som ooc eller helt enkelt försöka förtydliga att de är ingame som de menas och inte ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat antingen rpat på att kasta vapnet bättre eller helt enkelt behållt vapnet i mitt inventory och låtit dem ta de så de inte blir eller tolkas som abuse eller liknande på något sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka ta reda på mer information om något som kan vara ett regelbrott men också inte och o isåfall få reda på hur man gör de så de inte blir ett regelbrott. Samt då såklart att kasta vapen på ett snyggare sätt .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka