Nekad nilscool09 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? nilscool009

Vem var det som bannade dig? Valentino nu toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-27 231633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom dem trodde att jag hade fusk, vilket jag självfallet inte gjorde. Samt montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i ett scenario o så dör jag för en fear rpa på mig sedan så kommer en från mitt gäng o hämtar mig sedan när jag är vid sjukan så får ja /m av aslan som ber mig komma support jag skulle då egentligen dra vid den här tiden så jag frågade ett par gånger ifall vi kunde ta de i pm sedan tillslut joinar jag support för tydligen gick det inte att ta de i pm sedan visar aslan o pacdon nåt klipp på när dem tror jag fuskar sedan så godkänner jag till pc check jag klarar den såklart sedan så får jag gå sedan från ingenstans när jag pratar med nåra i mitt gäng angående vad som skedde i support så får jag indragna roller och pban, jag sätter mig support där aslan o valentino sitter o så säger valentino att han tycker att de är fusk och bryr sig inte att jag har blivit pc checkad sedan sitter vi o argumenterar där dem försöker hitta på vilken anledning som helst till att försöka bevisa på nåt sätt att jag har fusk (Nästan hela samtalet finns inspelat 40 min långt) tillslut så går mitt internet o jag drar då eftersom jag hade skola nästa dag o klockan var 1 och jag skulle upp 7 så jag gick o la mig sedan har jag inte gjort nåt mer än så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fusk delen är felaktig men montage är rätt. Fick ju fusk bannen nästan mesta dels för att mina ssd diskar hette eulen och redengine. Men när jag och valentino har kollat på klippet i efterhand har han också sett att det förmodligen inte var esp som han först påstod samt var tydligen en av ban anledningarna också eller misstankarna då att jag fuskade för att jag hade ett gammalt cs fusk på datorn vilket på något sätt skulle göra så att det var mer likt att jag fuskade på unive men ja det är 2 helt olika spel så jag ser inte riktigt hur det funkar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var En pban av Ludde där jag var misstänkt för att delta i en meta grupp jag bevisade sedan på olika sätt att jag tog avstånd från detta och att jag inte alls hade metat vilket ni kan hitta i tidigare överklagan samt beslut överklagan. Jag lärde mig att hålla bättre koll på discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte satt namn på mina diskar till olika fusk detta då för att minska misstankar om fusk eller liknande. Samt inte lagt ut montagen igen det var bara onödigt och omoget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte ha fusk namn på mina diskar och radera alla olika typer av fusk på min dator oavsett om det är till för andra spel och såklart då inte lägga ut montage bara för att man är arg elr överhuvudtaget inte lägga ut montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag har varit bannad i snart 1 år, vill jätte gärna komma tillbaka. Kan lova att jag inte fuskat och jag ber om ursäkt verkligen för montagen. Hoppas inte montage delen gör så att ni ser på mig som en skott spelare för dem montagen utspeglar verkligen inte den rpn jag föröverigt har som är bra.

Hade jag kunnat få en till chans hade varit as schysst vill verkligen köra igen verkligen verkligen och lovar att sköta mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka