Accepterad Nilsboi | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsboi

Test Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? ApeK-47

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Berg och han är 23 år gammal. Han kommer ifrån en liten ort i Västerås och medans han för det mesta gled igenom sin barndom så har han haft det tufft att vänja sig till vuxenlivet och dess ansvarigheter. Han är nyinflyttad på denna ö sökande efter nya upplevelser och förhoppningsvis hoppas att lära sig något på vägen. Han har starka åsikter kring rättvisa och intresserar mig inom träning på gym men även politiska debatter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gärna arbeta som något inom rättvisan som kämpar mot folk som begår brott, ex som securitas vakt eller polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ungefär att man ska låta ett annat parti vinna på en situation, även om man själv går i förlust. Ex om man blir rånad så ska man egentligen låta det ske och inte ex lämna spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, ex så får man inte skada nån eller köra över någon utan en giltig anledning. Den viktigaste regeln är dock ens egna sunta förnuft, då man i de allra flesta fallen måste använda sig av sitt egna omdöme.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, lite inom anra fivem servrar men annars nyfiken att utforska.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka