Nekad Nils_johnson | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils_johnson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils_johnson

Vad är ditt discord namn? Nils_johnson#6695

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer 100% från Sverige och men bryter inget då han har bott i Sverige hela hans liv med sin mamma och pappa. Pappa är från Sverige och mamma är från Danmark. Min karaktär framstår som en 18 åring som fått sin första lön och är sugen på att komma ut i livet och köpa bilar och hitta nya vänner i livet. Bilarna är min karaktärs främsta intresse då han älskar många slags bilar men gillar även cross-motorcyklar eller gamla motorcyklar från 70-00 talet Till exempel Harley Davidson. Harley Davidson har en stor plats i min karaktärs hjärta då min karaktär växte upp med en Harley
Davidson som vi åkte runt med inne i stan. Min karaktär är väldigt stöddig men kan inte ta saker om det handlar om familj till exempel, om någon säger att min karaktärs mamma är en idiot tar min karaktär det hårt och kan i många fall även bli aggresiv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska få bli medlem i denna server på grund av att jag har erfarenhet om RP och har även vart mod i stora servrar till exempel CDOJRP som är en server från Amerika och på den servern har jag även vart en högt uppsatt polis.
Som du som läser kanske fattar så vet jag många RP regler utantill. Till exempel så läster jag recensioner om eran server och sedan läste jag reglerna och är fullt medveten om reglerna ni bestämt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är en seriös RP:are som vill att RP världen ska bli som att verkligheten och RP är som en spegelbild. Jag kan även bidra med mer tankar om hur man skulle kunna göra för att få in fler poliser och hur man kan få fler att tycka att polisyrket verkar roligt och är en värdig chans att testa.

Hur hittade du Unive? ag läste en recension om svenska RP servrar då jag var sugen på att testa lite svensk RP också. Då kom jag över en server som hette Unive ROLREPLAY och det fick mina ögon intresserade då det stod i recensionen att Unive RP är den bästa svenska sververn på grund av deras proffsiga och trevliga och förstående moderatorer och jag har varit med om många otrevliga moderatorer från Amerika. Det är moderatorerna som hjälper folk och de ska visa respekt för alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag läste recensioner och då kom UNIVE upp med 4,7 stjärnor och hade 1:a plats på listan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det så kul som möjligt men även få det att kännas som en spegelbild med verkligheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Mitt mål är att kunna komma med nya tankar för eran polisutbildning och mera som jag ej skriver för att jag känner att det är guldklimpar och delar ej med mig om jag inte är medlem någonstans!Inte just nu då jag varit oaktiv och blev bannad för att jag spann ur under en polisjakt och träffade en moderator så att personen avled. Bannen upphör: 2300-11-11

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka