Nekad Nils_johnson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nils_johnson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? Ahmatooo

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov powergaming samt FearRP-Retarden. Återstår: 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning gör det här (Länk)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom anser att det var mitt fel vilket jag inte tycker. Jag själv tycker att det var rånaren som gjorde bort sig med att tappa bort mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag och min polare skulle hämta hans bil som stog högt upp i sandy. När vi är framme där han säger att hans bil står så är det några rånare som står där. Jag försöker sticka men min kompis hoppar ut ur bilen och jag försöker sticka därifrån men jag craschar sen åker min bil ner i vattnet och jag gömmer mig i en buske. Efter en stund så hoppar jag in i den bilen som står brevid mig och en rånare hoppar in i bilen och säger ut och jag hoppar ut och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag försökte rymma och blev bannad. När jag försökte rymma så krocka jag med bilen och efter en stund när jag hade tagit alvedon så kunde jag gå och gömma mig medans rånarna skjöt varningsskott och efter en stund i busken så hoppar jag in i en bil. I den bilen jag hoppade in i så hoppade också en av rånarna in oc hsa ut ur bilen och då blev jag bannad när jag hoppade ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad felaktigt en gång men blev unbannad då. Så jag har inte tagit lärdom av något det va första gången och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det felet jag gjorde ska aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat och inte försökt stuckit med bilen och låtit rånarna ta mina saker. Och jag borde ha stannat bilen som rånarna sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag skulle ha gjort efter reglerna och inte tagit egna beslut som inte stämmer in med reglerna. Att jag ska spela rädd och inte sticka om dom riktar vapen mot mig. Jag ska aldrig göra om det igen är hemskt ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka