Nekad Nils_johnson | Ban överklagan´[Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils_johnson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? M_O_H_A_M_M_E_D#6695

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rpar inte på /me

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för at jag inte svarade på /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis startat spelet jag stog på en gata, stog att jag var skadad jag föll ihop

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, men tyckte 3 dagar va lite hårt straff för nån som spelar första gången

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ar inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? startade spelet för första gången och direkt när jag spawnade stod det att jag behövde söka vård. så på min jakt efter sjukhuset så föll jag ihop och tror jag dog för jag kunde inte röra mig och det, stod "blöder ut om ca10" så satte mig och höll på med mobilen så om nån försökte få tag på mig så såg jag inte ens det. detta är den första fivem servern jag spelar på och visste inte det fanns ett "/me" commando men vet de nu efter en kompis berättade de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla, och ljug inte i din banöverklagan. Du är bannad 3dagar och inte 14.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka