Nekad Nils_johnson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils_johnson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? Hamodi

Vem var det som bannade dig? niciev

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2024.01.29 - 00.16.05.63.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det min vän gjorde va inte okej det hans första gång i Unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va så att jag på på resa skulle hämta ming bror från flyp platsen så hade jag min vän hus mig han fråga om jag kunde lämna min dator öppet till honom för spela gta så han till mig och det va nån som skriv till mig pm att jag skulle komma support så svara och sa okej inte om det går bra jag är inte hemma jag är på väg till Stockholm går det bra tills jag kommer hem så sa killen Aaa jag svarade till backa och skrev tack när jag kommer hem i natt så tänkte jag somma in och spela så va jag banad så fråga jag min vän vad har du gjort så sa han inget jag råna Mc så viste jag att han fattar inte vad han gör jag ber om ursäkt 🙏 för det min vän gjorde jag är en gammal spelar på Unive jag har spelat från multi tiden jag lovar er attt ingen kommer få spela på min dator mer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vän min väns fel efter som han har aldrig spelet på Unive det va hans första gång då va jag inte hemma så gick han in va togg senste så han trorde att Mc va mitt förtag och så tog han ut pengar från dom han vet inte vad han gör så har han spelt länge så fick jag esms från nån staff på discord att jag skulle komma sport så skriv jag att jag inte inte jag kör bil mot flyg ✈ platsen för jag skulle hämta min bror jag kan inte komma support när jag kör 120 hela vägen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va occ RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte låta mig vän spela jag vill börja spel igen på Unive och köpa krim och träffa nya vänner och ha på rp alla för ett chans i livet skulle jag få en tack

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Eran server är jätte fin och jag tycker att den är nummet 1 i hela fivem jag vill bara kunna komma in och rpa++ snälla ge mig chans 🥶

Automatisk nekad! 1 banöverklagan , försnabba ärende. 1 ban inom 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka