Accepterad Nils_johnson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils_johnson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2021

Vad heter du på discord? Nils_johnson#3018

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tisdag 12:00 Till 22:00
Onsdag 12:00 Till 22:00
Torsdag 12:00 Till 22:00
Fredag 12:00 Till 05:00
Lördag 12:00 Till 05:00
Söndag 12:00 Till 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att få mer makt men det ska man ALDRIG utnyttja bara för att man kan. Jag kommer att kunna att kicka och banna upp till en timme. Jag kommer också att ta allas rp mer seriöst så att det inte bryter mott regler. Jag kommer att använda minna perms när det väll behövs som någon står och pratar OOC eller något sånt. Jag kommer även att bli mycket mer hård så att man verkligen tar sin rp seriöst så att det inte blir en lall server som det en gång va. Jag vill inte att servern med dem bästa rp ska gå till mista pga att folk börjar lalla så det är därför jag borde bli servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag både ser och vet att alla staffs har mycket att göra så dom kan inte hålla koll på allas rp men det kommer jag att kunna för att jag kommer att rp mycket att mitt yrke är att jag är med personer hela tiden så att jag ser det mesta som händer. Jag är också väldigt trevlig så att någon vill tjafsa emot mig så kommer jag att hålla mig lugn så att det inte blir något brott mott reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att göra Unive till en bättre rp server än vad det redan är för att jag kommer att se mer dålig rp och jag kommer att vara noga att man inte ens pratar Halv OOC. Jag vill att Unive ska stanna på sin plats. Jag kommer även skriva till folk i /msg om dom har kläder dom inte får eller ska ha allt bara för att Unive ska stanna på sin plats eller kanske lite bättre.

Varför ska just du bli servervakt? ag borde bli vald av alla för att just jag har en hög rp nivå och är väldigt trevlig och det skulle kunna hjälpa servern. Även att jag är Chef och jag ser lite väl mycket FailRP eller Meta med mera. Jag kommer också vara väldigt aktiv som jag redan sakt alltså mina tider. Även att jag ser mycket bilar på gatan som man behöver dva men just nu får man stå och vänta på Falck i 30min. Jag kommer även vissa hur man rpar och det kommer underlätta för servern för om jag har en hög och bra rp så kommer förmodligen dom som ser se min rp och försöka förbättra sin om det behövs. Jag kommer även att vara snabb på om jag få ett meddelande av någon som säger att det är FailRP så kommer jag att åka ditt men ändå behålla min rp och sedan om jag ser FailRP så blir det en kick. Jag tycker att det är viktigt att alla regler följs.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill få slut på all rp som inte bär vara på Unive. Jag som själv är Chef ser mycket som ej är ok och det vill jag ha slut på. Jag vill att alla bär känna sig trygga och välkomna. Jag ser att alla staffs har mycket att göra och nu vill jag att dom ska fokusera på det viktiga och sen tar jag hand om det jag får eller bär ta hand om. Jag ser många nya spelare som vill lära sig att rpa och liknade men oftast så blir dom ner tryckt och det är vet jag hur det känns. Jag vet att det tär på personer och det vill inte jag för jag försökte ta mitt liv när jag fick så mycket elaka kommentarer på Unive det gick så lång att jag fick övernatta på psyket och det var inte kul. Så jag vill att alla ska vara välkomna till Unive och känna sig som hemma.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan det jag behöver. Jag kan alla kommandon som finns typ här är vissa jag kommer att få använda. dv, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /noclip, /goto, /toggleid.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Medlem sedan den 7 Februari.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men det var en sak som jag nu ångrar och aldrig göra igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte jag har valt Unive för att det är servern med bäst rp och jag vill vara med och förhöja Unives RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka