Nekad Nils696 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils696

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Nils696

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nisse#8689

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som gärna träffar nya personer med ett bra uttryck och hjälper gärna till men faller även rätt så lätt för grupptrycket som ibland kan uppstå. Han har även en för kärlek till sin egen bil och älskar att bara glida runt och drömma om de perfekta livet. men när livet ibland går tungt så kan han komma in på dem kriminella spåren även fast hans riktiga dröm är att tillslut bil en ekonomiskt oberoende taxichaufför

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker de skulle låta mig utväkla min karaktär enormt då han skulle kunna nå målet som taxi chaför och även komma närmare samhället

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna uppfylla karaktärens dröm

Hur hittade du Multistaden? jag hade kollat på en hel del rp och ville testa och när jag skulle gå in på servrar så såg jag den och den värka intressant och nu i efterhand så inser jag att jag hitta den bästa

Vad har du för mål med ditt rollspel? kom ifrån verkligheten o va nån annan för en kort sekund och tänka på lite annat och låta min karaktär nå sina drömmar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nja har typ gått in och ut direkt för tycker multistanden är den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka