Nekad NIls1337 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NIls1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Chipser2/

Vad är ditt namn i verkligheten? NIls

Vad är ditt discord namn? Nisse#7570

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Billy Oman är 17 år gammal och ska fylla 18 i september i år, han är cirka 190cm lång mörkt hår, mörkhyad skin, han är även väldigt hårdhudad och respekt full, kommer urspungligen från zimbawew men flyttade till stockholm saltsjöbaden när han var liten för att hsnd familj var väldigt fattig och kund inte ta hand om han. Hans föräldar hade bott i sverige förut och dom älskade namnet Billy därför heter han Billy. Oman var deras släkt namn sen länge. Billy hade det väldigt dåligt hans år i Zimbawe hans mamma tog hand om han ensam för hans pappa hade blivit överkörd av ett tåg innan han föddes. Mamma väldigt fattig och arbetslös och hon höll även på med krimmenela saker och dog sedan i 2012 i en skottlåsning. Det var då som Billy var tvungen att jobba även om han var så ung han sålde lemonad i början klara sig själv. Hans släkt som fortfarande var i liv hade han tappat helt kontakten med. Billy började jobba som barn vakt när han var 15 år han kändade nog på det för att köpa en gamal hus bil som han och hans kompis bor i. Han och hans kompis har ett stort intresse i bilar med både är så unga och har aldrig gått I skolan så dom kommer nog aldrig kunna få ett bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att för ett tag sen lämmnade jag ett comounity som heter avail. andledningen jag lämmnade var för att deras rp nivå blev sämmre och sämmre tillslut var det inte något rolig rp för det var massa fail rp och sånt hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att jag har testat att köra utan medlem men jag tycker det är mycket bättre och roligare rp på unive.

Hur hittade du Unive? Jag har testad många innan unive men unive hade mycket högre rp nivå mindre lallare för att staffs gör bra job.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska kunna ha kul med mina scenarion utan att bryta mot några regler. Jag vill också att mit rp ska var roligt för båda parterna och scenerion ska va långa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska spela min karaktär så bra jag kan och att ha roligt på min fritid.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är väldigt aktiv ofta 4- 5 timmar per dag

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka