Nekad Nils123 | Medlem ansökning (Amadeus Nordström)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils123

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? lastforpotatis

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. han ska vara en kille som heter Omar Adamsson han är uppväxt i rinkeby. Han är 21år gammal han fyller 12 september. Han har haft en jobbig period i sin barndom hans föräldrar skiljde sig när han var 12 år gammal han mådde inte bra den tiden han blev mobbad i skolan han fick komma in på barndoms hem för hans föräldrar va duma mot han så soc tog honom han fick Problem när han var där han kom med i gäng och började sälja droger och vapen. Han har känslor dom är om sina föräldrar han är väldigt ledsen för dom lämna han han kan va lätt sur om nån pratar om hans föräldrar så han kan hamna i bråk han har skjutit en på soc hemmet. Hans intressen är basket och fotboll han har gått i fotboll i 12 år och i basket har han gått 5 år och han gillar att göra bussaker med sin vän Ahmed dom har känt varandra i 20 år dom är väldigt bra vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en hög nivå till rp serven och en aktiv spelare och jag är en lojal spelare. Jag vill göra så det blir roligt att spela jag kommer sprida glädje till folken i stan och göra minnen med vänner.jag kommer skapa en social och roliga scenario. Jag kan alla GRUND REGLER. Så ni kommer få en lojal spelare och en snäll spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att alla ska kunna vinna i ett scenario och att alla ska ha det roligt så oavsett om du typ dör i ett scenario så ska du inte bli sur typ utan det ska fortfarande vara roligt.

Hur hittade du Unive? Mina vänner har sagt att de finns en bra server som heter unive och har sett på tiktok och den verkar vara väldigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka