Nekad nils1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nils1

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073026305/

Ditt Hex-ID: steam:110000142536101

Vad är din discord tagg? ".nilslegend." & "angel089663_84927" & "tionochari1980"

Vem var det som bannade dig? Är osäker men antar att det var 320, Toris, Hapyxz, nån av dom. Men vill att Admin+ Tar denna och ingen annan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-19 145942.pngSkärmbild 2025-06-19 150008.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen för att jag ska ha "doxat någon", men jag har aldrig gjort det. Fattar inte ens var den grejen kommer ifrån. Jag blev precis unbannad och några timmar senare blev jag blacklistad igen utan att jag ens fått veta vad jag gjort. Om det finns nåt bevis så vill jag gärna se det, för jag har inte sett något än.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade inte ens gått in på servern. När jag blev unbannad jag gick och la mig direkt efter. Nästa dag var jag ute och fiskade med mina vänner, gjorde typ inget alls på discord osv. Så fattar verkligen inte vad som hände eller varför jag blev blacklistad igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. jag var inte ens inne på servern eller discord. Tycker ändå att detta är ganska konstigt och skulle gärna vilja ha en förklaring

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har varit bannad förut för "Fusk, och terrordåd som MA" Men de har jag fått unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha kunnat göra annorlunda när jag inte gjort nåt fel från början. Jag har försökt hålla mig borta från problem och bara spela som vanligt,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag försöker undvika allt som kan skapa onödiga missförstånd osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka