Accepterad nils1 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nils1

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad heter du på discord? nilsop

Vad är ditt Hex:ID steam:110000142536101

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:
Måndag: Efter skolan: 16:00-22:00
Tisdag: Efter skolan: 16:00-22:00
Onsdag: Efter skolan: 16:00-22:00
Torsdag: Efter skolan: 16:00-22:00
Fredag: Efter skolan: 14:30-05:00

Helger:
Lördag: 10:00-13:00 på förmiddagen-eftermiddag 16700-05:00
Söndag: 10:00-13:00 på förmiddagen-eftermiddag 17:00-05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 25 September 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit bannad någon gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakts uppgift e att underlätta för staffs och hjälpa till på servern. Medans man rpar för att kunna ta åtgärder på folk som gör regelbrott. Under sin rp om en servervakt är ett vittne till brott och försöker underlätta jobbet för staffs kan jag som servervakt använda sig utav kick eller Svban för att personen som begått regelbrott ska kunna lära sig av sina misstag och därav är en svban runt 1 timme lång och kan förlängas

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa servern och göra rpn mycket bättre. Alltså vill jag få bort alla regelbrytare o folk som bryter regler så att vi kan få det bättre Själv möter jag på många som rpar dåligt och gör regelbrott så jag vill sätta ett stopp på detta. Jag vet hur man använder permsen kommer se till att det inte ska finnas lika mkt regelbrytare på servern så vi kan hålla ett bra rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är till exempel att du använder dina perms på fel sätt så som att revive i ett scenario så du ska kunna vinna det eller att revive eller nått annat liknande andra som till exempel dina vänner och vi servervakter ska vara en typ av förebilder på servern så detta ska absolut inte uppstå vid några omständigheter. Eller att man bannar någon utan anledning eller för att man inte gillar personen. Det finns mycket mera sätt att använda sig av abuse men detta var några saker. Hoppas jag kan bidra till gott om jag blir servarvakt

+++++++++++++++++++++++rep

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka