Nekad Nils Teddson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils Teddson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? waarfseter

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Nils föddes den andra juli 2005. Det var bara han och hans pappa när han växte upp, han hade en ganska hård upp växt, hans pappa var en alkohol förbrukare och han blev mobbad i skolan. I många ämnen hade Nils nekat i. Ted har haft det alltid svårt att kunna visa känslor men han var väldigt intresserad i bygg. Nils vid en ung ålder började sommarjobba som snickare. När Nils blev 15 så fick han ett samtal om att hans far hade dödt av överdos. Nils såklart blev väldigt ledsen och frustrerad, han fick flytta till sin farmor och farfar. Nils flyttade till en ny skola, där fick han många vänner och bra betyg. När Nils blev 16 så ansökte Nils till gymnasium för byggeri. Nils hade det bra i skolan, i blev godkänd i nästan alla ämnen. När Nils blev 17 och gick ut Gymnasiet så flyttade han ut till landsbygden. när Nu vid 18 års åldern så har flyttat till Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra o rolig rp, Samt Bra Social rp. Jag e en som gillar att följa regler och bryter dom aldrig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan skapa en intressant dynamik mellan spelarna. Det innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda sidor ska ha en chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått. RDM står för "Random Death Match" som menas att man dödar en eller flera personer utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har enfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka