Nekad Nils Petterson | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199174657265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans CaesarSvéd

Vad är ditt discord namn? BOGEN24#2684

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Nils Petterson gillar att köra bil och vara på bilträffar. När han var liten så hade han svårt med sina kompisar. Han vart mobbad av många. Han hade inga kompisar tillslut. Så han började vara mer och mer ute på gatan och vara med gangsterserna. Men nu har NILs slutat vara med gangstersarna och fått ett jobb på Postnord. Nils Petterson är född 1989 alltså 32 år.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna vara en mer seriös RP spelare. Jag kommer försöka göra denna server säkrare och få mer folk in i den. Vill lära mig mer om Unive och kunna göra mer i RP servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För då kan jag göra mycket mer i Unive så att jag kan ha roligare.

Hur hittade du Unive? Min kompis berätta om denna RP server och sa att den var rolig så då testa jag att ladda ner Fivem och gå in på Unive och nu är det mitt favvo spel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Unive är den ända jag har spelat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka