Accepterad Nils Petterson | Medlem ansökning (Tedde)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975656409/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? BOGEN24#2684

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Petterson. han är född 1989/12/22. Han blev mobbad när han gick i sjuan. mobbarna sa taskiga saker och slog honom. Hans föräldrar var alkoholister och dom kunde då inte hjälpa honom med läxor, då fick han flytta till ett fosterhem som hjälpte honom med det mesta. Han började i en ny skola och även där vart han mobbad. Han började hänga med dom stora i hans skola som var orten. Han började att jobba för dom som att sälja droger och annat. När han blev runt 20:års åldern så började han råna små butiker och kiosker. När han blev lite äldre än 20 år så började han hantera vapen. Han köpte sin första pistol från en orten boss. Han var efterlyst av polisen efter att han hade rånat en kiosk som låg inne i storstaden. Detta gjorde att han behövde gömma sig under en längre period och då inte kunde göra så mycket. Polisen var nära att hitta honom då han behövde fly från Malmö till Unive. När han kom till Unive så var det många bra poliser i staden. Så då vart det svårt att göra kriminella saker. Efter 12 månader insåg han att han inte kunne leva kriminellt. Så då var han dröm jobb att jobba med bilar. Nils har inte bestämt sig om han vill sälja bilar eller laga dom:

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat ett bra tag på Unive nu utan medlemskap, med medlemskap skulle jag kunna utveckla min rp och gå vidare som t.ex. börja jobba inom någon firma eller liknande. det är väldigt begränsat utan medlemskap. Så jag vill kunna få ut full experience av servern. Jag tycker att jag kan ge bra rp och men jag har definitivt potential till att bli bättre och då är det här perfekta tillfället. Jag är väldigt trevlig så ett trevligt bemötande kan man räkna med också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern är en intressant server och det händer alltid grejer med mängden spelare, man känner sig aldrig ensam. Staffs är strikta så händer nått som inte borde hända är dom på plats snabbt.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsa om den. När dom tipsa om att spela på Unive gillade jag inte rp. men när jag kom in på Unive så blev jag kär i det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roll spel är att folk som rp'ar med mig eller som jag träffar på på servern ska kunna tycka att jag är en bra trevligt och rolig spelare att rp'a med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att alla som jag spelar på servern ska känna sig välkommna, alltså att jag ska kunna göra att nya spelare kan känna att dom har joinat en bra server med seriösa spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag spelar så ofta som jag kan. Mest på kvällarna p.g.a Jobbar på dagtid.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top