Nekad Nils Petterson | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199174657265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Frans

Vad är ditt discord namn? BOGEN24#2684

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Petterson. han är född i 1989/12/22. Han blev mobbad när han gick i sjuan. mobbarna sa taskiga saker och slog honom. Hans föräldrar var alkoholister och dom kunde då inte hjälpa honom med läxor, då fick han flytta till ett fosterhem som hjälpte honom med det mesta. Han började i en ny skola och även där vart han mobbad. Han började hänga med dom stora i hans skola som var orten. Han började att jobba för dom som att sälja droger och annat. När han blev runt 20:års åldern så började han råna små butiker och kiosker. När han blev lite äldre än 20 år så började han hantera vapen. Han köpte sin första pistol från en orten boss. Han var efterlyst av polisen efter att han hade rånat en kiosk som låg inne i storstaden. Detta gjorde att han behövde gömma sig under en längre period och då inte kunde göra så mycket. Polisen var nära att hitta honom då han behövde fly från Malmö till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Väldigt ofta är jag inne på Unive och om jag blir medlem kan jag och mina vänner ha samma jobb som är att vara kriminel. Jag kommer att bidra med ett bra roleplay. Så det blir roligare för mig och alla andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För den är rolig och har sköna personer. Det är som i verkliga livet fast det är ett spel. T.ex att man måste köpa mat för att överleva. Måste jobba för att få pengar mm.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekomendera denna server och då började han och jag spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha roligt men även bli kriminel. Om jag blir medlem så vill jag bli kriminel. Då vill jag jobba för ett gäng och hjälpa dom att sälja saker t.ex bilar eller vapen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att bli kriminel och att få fina dyra bilar. Jag vill bli bättre på Unive. Och få andra att bli bättre på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända jag har spelat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka