Nekad Nils Petterson | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975656409/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans CaesarSvéd

Vad är ditt discord namn? Der Mohammed#8033

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Der Mohammed. han är född 1999/05/03. Han blev mobbad när han gick i sjuan. mobbarna sa taskiga saker och slog honom. Hans föräldrar var alkoholister och dom kunde då inte hjälpa honom med läxor, då fick han flytta till ett fosterhem som hjälpte honom med det mesta. Han började i en ny skola och även där vart han mobbad. Han började hänga med dom stora i hans skola som var orten. Han började att jobba för dom som att sälja droger och annat. När han blev runt 20:års åldern så började han råna små butiker och kiosker. När han blev lite äldre än 20 år så började han hantera vapen. Han köpte sin första pistol från en orten boss. Han var efterlyst av polisen efter att han hade rånat en kiosk som låg inne i storstaden. Detta gjorde att han behövde gömma sig under en längre period och då inte kunde göra så mycket. Polisen var nära att hitta honom då han behövde fly från Malmö till Unive. När han kom till Unive så var det många bra poliser i staden. Så då vart det svårt att göra kriminella saker. Efter 12 månader insåg han att han inte kunne leva kriminellt. Då var han imponerad av poliserna i unive. han såg upp till dom mycket och då började han vilja bli polis. Nu är Der Mohammeds dröm jobb att bli polis eller jobba inom yrket Bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att utveckla mitt rp:ande, Jag har spelat på servern i någon månad, Och jag vill utveckla även Unive! för att förbättra alla andras rp:ande också! jag skulle vilja ta mitt rp till en helt annan nivå. Jag skulle gärna vilja jobba på t.ex Vianor, Mekonomen, Autoexperten eller Som polis! Jag är Seriös, Cool, Bossig, och Lugn. Hoppas jag blir accepterad till att bli Medlem! Jag vill inte bara åka runt köpa och sälja bilar utan jag vill ta ett steg upp och kunna göra andra roliga saker, Jag är typ alltid inne på servern också. Jag tycker att Unive har ett jättebra community så därför väljer jag just den servern för det är den bästa och den mest seriösa FiveM servern jag har kört.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det har ett skit bra community som är så trevliga mot en och Unive har bra jobb som man kan jobba med, Och alla är seriösa och Rp:ar på allvar. Unive ger mig glädje och för ett tag sen så hade jag torgskräck och Unive hjälpte mig jätte mycket för att överkomma skräcken för att prata och umgås med folk!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på svenska FiveM servrar och så hittade jag den när jag sökte på :Swe:

Vad har du för mål med ditt rollspel? Först är att utveckla mig själv inom rp för alla kan bli bättre! sedan är det att börja få in det här verklighets spelandet på en ny nivå!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det första jag tycker på varje server är att jag ska försöka göra så roliga scenarium som möjligt samt att få min karaktär uppvisad så folk får ett bra tänk om en! sedan spelar väll jag mest för skapa scenarium och leva mig in i min karaktär framför skärmen (alltså jag spelar inte för makt och pengar)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka