Nekad Nils petersson | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils petersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? jag vet inte man de har gått länge så svårt och se

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Man kan inte se för jag är bannd från Discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag de va mittt fel får när jag kommer in i sporten me ingen räsbket och jag kom in och skrek på all som va inna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bnnd på fivem fört så gick jag in i spurtten så att dom skulle av banna mig me ingen räsbket så sa hon till mig ho räspket så sa jag nej så jag bråka me dom så tills jag blev bannd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel allt va mitt fel dom va för snälla man jag va inte de så jag de va bra att dom banna mig för jag har fått straf så jag inte gör de ingen jag kommer inte göra de ingen jag lovar jag kan säga flåt till dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannd på discord 1 gång bara de va mitt fel man jag har fått min sträff så kommer jag aldrig göra de mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag sklle inte komma in för de finns nåt som heter ban överglga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa kommer inte göra nåt fel mer för de dumit och göra nåt fel jag ber om häjlp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka