Nekad Nils petersson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils petersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 10 dagar 19 timmar 17 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde en sport bil i skogen så blev de mitt fel att jag va ny i staden inte läst all regler man efter jag har läst all så kan jag nu typ all regler man jag ska läsa dom igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och rn vän va på torget så tänkte vi köra till skogen och ha rolit man vän att de lungt att köra me en sån bil så körde jag in och lysan på han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va mitt fel att jag lysna på min vän så kommer gå på regler nu bara

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de gick bra för fick man häjalp inna mer man nu jag vet inte vad som händer man för aldrig häjalp man hoppas jag för de för jag kan all regler nu och de ska alltid gåt bra när jag kör på regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte lysna på någon jag kör bara på regler nu inte göra nåte fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa efter man läser all regler så kan man allt de kommer gå bara bra

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka