Nekad nils. | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike.516

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? 1_kkk_

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osman Alm Ahmed, han är 43 år gammal och han jobbar på en pizzeria och han vet inte ifall han vill fortsätta jobba där en av hans gammal vän frågade han ifall Osman ville jobba hos han och bli kriminell men Osman ville ha lite tid för att tänka för det var inte lätt att bli kriminell och leva i den smutsiga kriminella livet så han sa att han skulle tänka på saken. Hans barndom var bra han hade roligt hans föreldrar var snälla mot han och sånt det ända han var dålig på var skolan det var därför han jobbade i en pizzeria för han kunde inte jobba i en bättre plats på grund av hans betyg från skolan. Han hade en tjej men hon gjorde slut med Osman för han hade inte tillräckligt med pengar så han vill göra något som kunde få han att tjäna mer pengar så att bli kriminell skulle bli bra för han. Ahmed ville ta revenge från sin gamla tjej. Min karaktär är trevlig hans intresse när han var liten unge var att bli en proffs fotboll spelare. Hans föreldrar är kurder från turkiet men han kan inte kurdiska utan bara turkiska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en extremt bra rp nivå jag kan även bidra md bra scenario när jag är medlem kommer men även bidra med att hjälpa folk som är nya till fivem för jag är inte så ny utan har spelat fivem länge men som sakt så vill jag bidra med att hjälpa folk och göra roliga Scenario som båda parterna tycker är roligt så det inte bara är jag som tycker det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på sig själv när man rpar och att allt man gör är för att man ska "vinna" och tjäna så mycket som möjligt själv. Utan man vill skapa en mer engagerad spelupplevelse för vardera person som är delaktiga. Det innebär att även om du ex vis "förlorar" ett scenario genom att du blir gripen av polisen så rpar du på ett sätt som ger utrymme för poliserna att få rpa och utföra förhör, visitation och allt som ingår i det. I parktien skulle man kunna säga att jag "förlorat" det scenariot men jag tycker inte att man kan varken vinna eller förlora scenarion. För allt som tillkommer kommer bara att gynna alla inblandade med roliga upplevelser och realistiska scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla grundregler och vanliga. Sedan Sunt förnuft som är logiskt tänkande. Några exempel är VDM som är att man använder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på många serverar så vet jag hur dålig rp och bra rp fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man inte ska rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka