Nekad nils. | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike.516

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? w132_1

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Karl, 28 år gammal, hade en svår uppväxt präglad av svårigheter. Han hade problem med aggressivitet sedan barndomen och hade svårt i skolan på grund av faderns alkoholproblem, vilket påverkade hans motivation att gå till skolan och ta ansvar för sina studier efter faderns bortgång. I stället började han umgås med fel sorts människor och spendera mer tid ute i stället för i klassrummet. När ekonomin blev allt svårare för Karl och hans mor kände han sig tvungen att hitta ett sätt att tjäna pengar snabbt. Vännernas Isak uppmuntrade honom att börja sälja droger, och Karl gav efter för pressen. Han började sälja droger och fick respekt från de äldre i kvarteret, som krävde att han lydde deras order. Som 13-åring kände han sig fast i den kriminella världen. Han tjänade tillräckligt med pengar för att hjälpa sin mor med hyran, men hon undrade var pengarna kom ifrån. Karl ljög och sa att han hade tjänat pengarna på jobb och från vänner.
Idag har Karl lämnat det kriminella livet bakom sig och försöker komma på rätt köl med ett ordentligt jobb och nya, positiva vänner. Men hans mor kämpar fortfarande med alkoholproblemen, och Karl har svårt att inte påverkas av det ibland genom flashback från sin barndom när han såg sin mor dricka mer och mer. Han kämpar fortfarande med sina egna alkoholproblem men har fått stöd genom sina nya vänner och terapi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är öppen för att delta i olika scenarier och ser till att alla har roligt. Som en aktiv och mogen spelare med många års erfarenhet av rollspel, är jag redo att ta mig an olika utmaningar och bidra till en underhållande spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. att man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda personerna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja Combat logging= Man stänger av i ett scenario. sunt förnuft man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på många serverar så vet jag hur dålig rp och bra rp fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man inte ska rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Träna på grundreglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka