Nekad Nilpilt | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilpilt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Nilpilt

Vad är ditt Hex:ID 110000116dd85c1

Ange ditt födelsedatum 12 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu under jullovet är jag hemma mest men vissa dagar jobbar jag och då kommer hem och spelar lite senare. När skolan drar igång igen kommer jag oftast plugga lite först när jag kommer hem och sedan spela på Unive till runt kl 10. Andra skoldagar som jag jobbar på kommer jag kunna spela lite under natten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i snart ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1069320203529363596/1191397255425564733/image.png?ex=65a54a28&is=6592d528&hm=0c4d289a439d9b0129724da23d920ac7a5eadf5a6c293cde221fc6f4ae1358cb&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på servern är att hålla koll på att allas RP har hög kvalite och att inga regelbrott förekommer. Detta är för att underlätta för resten av staffteamet där dom inte behöver hålla koll på varje scenario, och istället är det lättare om en person som är med i scenariot som håller koll för regelbrott. Olikt en staff så åker man inte runt och kollar efter regelbrott, utan att man RP:ar som vanligt och kan delta i scenarion och vidtar åtgärder när det behövs. Om en servervakt ser en spelare utföra regelbrott så ska hen vidta åtgärder för att RP:n ska vara bättre.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att alla på Unive ska ha en bra upplevelse när dom RP:ar, och jag vill göra min del för att se till att detta ska ske. Att stoppa skada mot scenarion och att ingen ska vara oroad för regelbrott är någonting jag vill sträva för som Servervakt. Jag vill även vara en form utav förebild för att folk ska vara bättre på RP och sprida mina erfaranheter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att man t.ex använder kommandon i spelet för att gynna sig själv i ett scenario, som t.ex /revive när jag inte vill dö. Korruption är att jag t.ex inte vidtar samma åtgärder som vanligt mot en spelare bara för att det är en kompis. Något som dem flesta inte förstår är att en ban eller kick är egentligen bara en tillsägning eller form av varning, och finns bara till för att värna om regelbrott.

Blev nyligen bannad, du får vänta tills du har varit barnfri i 30 dagar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka