Nekad Nilon | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nilon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198451268839/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Nilon #5141

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel johnsson, och han är väldigt trevlig, hans bakgrund och barndom har varit väldigt turbolent vilket gjort att han hamlat i ganska dåliga kretsar med mycket kriminallitet, dock så är han som sagt väldigt snäll och vill heller ingen ont så länge ingen gör något mot han. Han har många intressen, blandannat sport och där är han väldigt intresserad utav Ishockey och fotboll. I Sverige på ishockey Hejar han på Redhawks och fotboll MFF. Och england i fotboll är det Arsenal som gäller. Axel är också en väldigt känslosam person, han kan visa mycket känslor när han är glad och även ledsen men han försöker alltid att visa sig glad.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med en bra RP, skapa roliga och bra scenarion där folk skrattar och har det kul, jag kommer även social RPa mycket. Jag kommer helt enkelt bidra med en bra spelare som strävar efter Bra och Rolig RP och alltid är seriös, glad och positiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker denna Servern är väldigt rolig o spela på, tycker den innehåller en bra RP nivå och även seriöst staff team som gör allt för att hålla en bra RP nivå och att driva en bra fungerade Server.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på Fivem menyn när man söker efter servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som mål har jag faktiskt bara att ha det jävligt kul umgås med vänner ingame och leva ett gött liv. Tänker att pengar o sånt inte är det viktiga utan Rolig och bra RP föredrar jag hellre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, lite på SKRP men inte alls mycket längre

Tillbaka