Nekad Nilon | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198451268839/

Ditt Hex-ID: 11000011d441ce7

Vad är din discord tagg? Nilon #5141

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning utan bara att jag e permanent avstängd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var väldigt dåligt och tillhör faktiskt inte RP över huvudtaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en discord som heter SKRP och satt och pratade med staffs där, vid denna tidpunkt så var jag o staffsen goda vänner och när jag sedan satt och livestreama när jag spela, så blev dom irriterade på att jag spelade på unive och inte deras server. Och jag mena på att det fanns vid detta tillfälle inget roligt inne på deras server att göra, därav så börja dom hålla på som fan och gav mig 2 varningar bara för att jävlas rent ut sagt och sa att jag skulle göra vissa saker för att få bort varningarna. Under denna period så spelade jag mycket på SKRP och tyckte om servern, vilket gjorde att när dom sa att om jag inte skjuter ner nästa person jag ser så skulle mina perm varningar på SKRP inte försvinna, i och med att jag inte spelade så mycket på denna server så gjorde jag som dom sa, men ångrade också mig ganska snabbt där efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel, jag föll för grupptrycket och gjorde en sak man aldrig får göra. Att staffsen banna mig var det enda rätta dom kunde göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 2 gånger tidigare, dock var det när jag var gäng med en SR.Admin vilket han var då som hette Retarden. Jag blev felaktigt bannad av någon sandberg har jag för mig att han hette, och efter ett tag så blev han också borttagen för han inte skötte sig bra, om detta stämmer eller inte det vet jag ej, men det är vad jag fått höra. Banen var helt enkelt inte rättvist och jag fick även unban samma dag. Första gången kommer jag inte ihåg direkt, men jag vet om att jag gjorde något fel och förtjänade banen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte falla för grupptrycket och inte bry mig om deras åsikter, utan när dom sa att jag skulle få varningar skulle jag inte bryt mig utan bara tänkt att, ska dom bete sig på det sättet så tänker jag heller inte va del av servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att inte falla för grupptrycket, och att faktiskt göra det jag tycker är kul, Jag kommer verkligen inte göra om samma sak, och anledningen till att jag ansöker om unban är för att jag vet att denna servern innehåller en hög RP nivå där det faktiskt tillskillnad från andra servrar staffs som bryr sig om sina spelare och alltid är aktiva för att hjälpa till. SÅ tanken med detta är att jag ska börja RPa seriöst och ha kul och skapa roliga scenario med andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka