Accepterad nilo77323 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilo77323

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo Annasholm

Vad är ditt discord namn? nilo77323

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Olsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig sympatisk hyperaktiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran Olsson föddes i Mexiko men blev adopterad som liten av två mammor. De flyttade tillsammans till Sverige där han växte upp i en trygg familj.När han blev äldre hade han ibland svårt att passa in och hamnade i lite problem, men han lärde sig snabbt att stå på egna ben. Idag är Göran en person som är lojal mot sina nära och gör det som krävs för att klara sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP. Jag spelar min karaktär på respektfullt sätt och jag följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att vinna själv i ett scenario utan alla ska vinna i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag RP´ade att jag snodde en polisbil utan att veta att det inte var tillåtet och jag lärde mig att vara mer seriös inom RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? T.ex Vdm ( Vehicle death match ) Att man inte ska använda ett fordon som vapen om det inte är inom RP, och Fear rp att man alltså ska värna för sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på just nu.

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
har verifierat nu

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka