Accepterad Nills123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nills123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nills

Vad är ditt discord namn? ss124311

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig kille som har det väldigt svårt i livet då han föddes med skilda föräldrar. Det tog väldigt psykist på han han växte upp. han hade en mamma som var alkolist o en pappa som var kriminell så han valde att gå i sin pappas fot spår så idag lever han som yrkes kriminell o gör allt för o få tag i droger så han kan försörja sig varje dag. Han sitter väldigt hårt i ett tungt missbruk o skiter helt i sig själv. Men han ställer gärna upp o hjälper andra o är trevlig o lugn men mot sig själv är han djävulen tyvärr. han skulle inte bry sig om han dör vilket dag som helst han är ett gatubarn från start o vet hur man krigar sig fram. Men han försöker verkligen nu o hitta tillbaka till sig själv o verkligen bli den bättre personen. han vill hitta sin stora kärlek i livet o skaffa sig en egen liten familj. Men livet har tagit hårt på han men nu ska han försöka o göra allt för o försöka skaffa sig ett bra jobb o en laglig ekonomi. Så tom som han heter ska göra allt för o lyckas med sitt liv o aldrig mer falla tillbaka till sitt hårda missbruk. Han har hela livet framför sig då han bara är 27 bast o han har otroligt stora intressen för o skruva med bilar det är som en lugn terapi för honom så att tankarna på missbruket försvinner för stunden. Han är väldigt uppfinnig av sig också men största problemet han har är sina diagnoser som ADHD o autism o dyslexi som han kämpar med utöver sina demoner han har djupt inom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras rollspel. Jag kommer visa en mer social RP när jag rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda får ett roligt och bra scenario med bra rp eftersom man inte ska spela efter makt och pengar efter som det är ett stort regel brott/powergaming2. så gör man en kidnappning så ska de inte va för vapen eller pengar det ska ha ett bakom liggande scenario och de ska vara roligt för båda och inte bara tänka på vapen och pengar. gäller samma sak som medlem att tänka på rpn i scenario istället för pengarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunt förnuft: Alltid ha ett tänkande/mindsett att man ska agera som man skulle gjort i verkliga livet. 2. RDM: Att man dödar någon utan en giltig anledning. 3. VDM: Att man dödar någon med ett fordon utan giltig anledning. 4. Powergaming: Man kraschar in i ett träd i 200km/h och fortsätter åka vidare eller gå tex. FearRP: Man ska värna om sitt liv i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har RPAT i cirka 4 år nu så har mina erfarenheter kring hur man ska bete sig osv. Vet hur man ska agera i olika scenarion och vad som behövs göras för att få ett scenario att bli så långvarit och roligt som möjligt för alla parter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka