Nekad NILLLLLLLE2.00000000 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILLLLLLLE2.00000000

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? NIls

Vad är ditt discord namn? nillllle.20

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter NILLE PILLE och han kommer från somailen han är 19 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med många nära och kära. När yasin gick i skolan fick han dåliga betyg pågrund av att han va ute med vänner istället och gjorde annat istället för att plugga och bygga upp sin framtid. En gång när yasin var ute och hängde med sina vänner så smög dem in sig på en byggarbetsplats och då skadades yasin hörsel av de högljuda maskinerna. yasin fick börja använda hörapparat. Efter incidenten med yasin hörsel så började han ta tag i sitt liv och faktiskt börja plugga ordentligt så han kunde få sitt dröm jobb som postnord . Efter många års studerande flyttade han till staden Unive där han nu söker jobb inom postnord

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp och bra respekt för staffsen för att jag har spelat på unive förut och vet ur man ska bete sig och hut man ska uppföra sig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra det som är best för sig själv i alla scenarion. Om det inte är realistiskt att du vinner scenariot så ska du roleplaya, om jag till exempel voltar med en bil ska jag inte köra vidare utan roleplaya så att det blir kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. OOC (Out Of Character) In-Game Det är inte tillåtet att prata OOC In-Game. Väl inne i din karaktär får du tänka på att du befinner dig just i karaktären, du kan inte prata om saker som är utanför dens liv. Det kan t.ex. vara att fråga om någons Discord, eller berätta inne i din karaktär att du spelar på servern Unive Roleplay. Din karaktär vet enbart att denne befinner sig i staden Unive, inte servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA har kört på unvie förutt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad, utveckla din karaktärs beskrivning. Frågan "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka