Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=139378949&token=xm2tgQ9w
Vad är ditt namn i verkligheten? nile svärd
Vad är ditt discord namn? JSQ Pzandda#9022
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008
Berätta om din karaktär. jag är 20 år gammal är en som älskar att göra saker med bilar och när jag var liten så lekte jag lego med min familj och byggde bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kuna skriva på twitter och blocket sen för att de roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag gillar rp för det är roligt när spel är som i värklig heten
Hur hittade du Unive? jag kollade altid på youtube och sen så visste jag att min kompis spelade här så då frågade jag han
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha ett bra jobb och att bli rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara i den här
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag
Vad är ditt namn i verkligheten? nile svärd
Vad är ditt discord namn? JSQ Pzandda#9022
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008
Berätta om din karaktär. jag är 20 år gammal är en som älskar att göra saker med bilar och när jag var liten så lekte jag lego med min familj och byggde bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kuna skriva på twitter och blocket sen för att de roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag gillar rp för det är roligt när spel är som i värklig heten
Hur hittade du Unive? jag kollade altid på youtube och sen så visste jag att min kompis spelade här så då frågade jag han
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha ett bra jobb och att bli rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara i den här
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag