Nekad nile | Medlem ansökning [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nile

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=139378949&token=xm2tgQ9w

Vad är ditt namn i verkligheten? svärd

Vad är ditt discord namn? JSQ Pzandda#9022

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. så det här är min karaktär som heter nile svard och han är 21 år gammal och bor med sin mamma och pappa men han är inte hemma ofta så är han med sin kompis och kör bil för det har inget jobb han är ochkså väldigt snäll men om någon är dum så kommer hajn bli väldigt arg och ge tillbaka för att ingen ska röra han. han är också väldigt intresserad av bilar men han är inte så rädd om bilarna för det är ofta att de går sönder men det är väldigt mycket pengar men han lyckats få upp pengarna genom triss låtter. han försöker söka jobb men det är oftast fullt för men det jobben som han vill jobba på är mekonomen eller aoutoexperten. han vill helst jobba däe för han vill laga bilar,pimpa bilar och trimma bilar för det skulle han tycka va jätte roligt för det har vart hans dröm i 11 år. det enda han tänker på är att han vill bli chef på något utav de där jobben men han har inte lyckats få jobbet än men han ska försöka mer och mer han ska aldrig ge upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska hjälpa eran sever för jag vill ta det ska bli den bästa som finns. men jag vill också bli medlem för att kunna skriva på twt och blocket och kunna skaffa jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en bra server som det flesta inte är jämnfört med den här severn. och för att det finns flera spenande saker att göra t.ex. att jobba och att åka runt med snygga, snabba bilar.

Hur hittade du Unive? först så kollade jag mycket på rp på youtube sen så körde jag med min kompis på gta online sen så sa han att vi skulle testa gta rp och sen har jag börjad spela varenda dag sen jag skaffade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara snäll mot andra folk och att känna pengar på jobb istället för råna folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli chef på något jobb men hälst mekonomen eller aoutoexperten. att bli jätte rik så man bara kan ge pengar till mina vänner som jag kör med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ibland kör jag på avery bara för att jag eller min kompis har blivit bannad. men om jag har någon att köra med då kör jag hela tiden

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är uppfattat

Tillbaka