Nekad NilasOhio1337 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Länk till din steam profil: 76561197996566455

Ditt Hex-ID: hex:steam:11000010229e7b7

Vad är din discord tagg? Nilasgaming2013#9008

Vem var det som bannade dig? greken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar går int att ladda upp bild så kan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: a118b6cef71a8c8200ec4e95e495b4be (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte använde min suntförnuft och tog bli framför ägare vilket är att inte använda sig av suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min andra kompis var vid piren så letade vi efter en bil också knuffade jag ägaren som hade bilen vilken är att inte använda sig suntförnuft senare åkte vi ut på vägen sen så skulle min kompis köra bilen sen blir jag bannad direkt när jag ska hoppa in i bilen igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för att jag inte använde mig av suntförnuft och tog bli framför ägaren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för jag inte hade vc och jag har lärt mig mycket av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ksk att inte hade knuffat ut han från bilen och användea mig av suntförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig att använda mig av suntförnuft och inte ta bilar framför ägaren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad.
Som sagt, vill att du väntar ut bannen, ser att du blivit bannad många gånger och därav anser jag att du inte har lärt dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka