Nekad NilasOhio1337 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996566455/

Ditt Hex-ID: 11000010229e7b7

Vad är din discord tagg? toppclass_

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: UNIVE BAN 26.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Tryckte X vid kokset så det skulle gå snabbare och det var jätte dumt av mig eftersom jag e ju inte en sån person som trycker x så det går snabbare utom att jag gör så snabbt det går men jag ångrar mig till 100% att jag gjorde och jag lovar att detta kommer inte hända igen kommer plocka vanligt! och denna ban skriver jag seriös och inte bara skriver denna för att göra samma sak igen utan att jag vill visa er staffs att jag har bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid kokset och plocka sen speccar ju då wux mig och det e bra för eftersom jag var lite dum och tryckte X när jag plocka jag tyckte det var helt rätt att banna mig men som sagt vill gätte gärna in på servern och inte göra något regelbrott för jag har ju bra rp vet inte faktiskt vad som flög i mig när jag gjorde det detta är ingen bortförklaring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig eftersom jag tryckte X när jag plocka och det vet jag att man inte får men jag gjorde det endå för jag tänkte mig inte för och jag ber om ursäkt till wux att han ens ska slösa tid till sånt här eller ja visst man ska la specca men tycker att Wux gjorde helt rätt att banna mig men jag vill in på servern igen.! och inte göra något regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Röst efter karaktär Mild lall osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte trycka X så det går snabbare och att plocka vanligt hade varit mycket bättre vill inte få ban liksom men som sagt vet att jag har skrivit detta några gånger men detta kommer inte hända igen lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut extremt mycket och jag har suttit och läst regler lite då och då för jag ska in se vad som e rätt och fel!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka