Accepterad NilasOhio1337 | Ban Överklagan [Kenll12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996566455/

Ditt Hex-ID: 11000010229e7b7

Vad är din discord tagg? toppclass_

Vem var det som bannade dig? Kenll12

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lalla fast det kom upp en grabb till mig och börja slå mig så jag slog tillbaks och det är ju rp det händer slagsmål irl men som sagt jag såg ju han innan på torget också slå folk och då kom polisen men då c logga han men ingen banna han men jag förstår att det var dumt att slå tbx och göra mild sundförnuft men jag har lärt mig av mina misstag och kommer inte slå tbx nästa gång kommer ta klipp och hoppa support men nu har ju jag klipp på själva händelsen att han börja slå mig. och jag har 2 vittnen som såg allting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid torget först sen såg jag denna grabb som lallade så jag sprang fram till han och fråga hur han mådde sen börja han slå mig och sen kom polisen men då c logga han men jag har it klipp men det finns väll logs antar jag sen så jag jag denna grabb igen fast på sjukan och du väljer han att slå mig igen sen slår jag som sagt tbx ovh vi slåss ganska länge men sen blev jag bannnad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väll både och felaktig och att jag gjorde fel eftersom jag hade kunnat tagit klipp och hoppat support men nu var jag lite dum att inte gjorde det och det var ju felaktig också eftersom han banna mig fast det va han som lallade mer en mig men då valde han mig att banna mig i 3 dagar men jag har lärt mig att hoppa support om någon lallar eller gör regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ röst efter vc och skriker n ordet fast då LÄRDE jag mig extremt mycket av min ban eftersom jag var lite dum då också men jag fick en ny chans och e tbx på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ta klipp och hoppa support nu har ju jag klipp också men det e det jag hade kunnat gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka