Nekad NilasOhio1337 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Ditt discordnamn: z.e12

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag tycker att just nu så sitter staff teamet och rpar för mycket och tar inte riktigt staff rollen så seriöst och har sätt många staffs sitta och lalla. Även så känner jag fortfarande några som är i staff teamet just nu sen när jag rpa här förut. Jag är också ganska bra vän med ägaren och kan tycka att han och jag kan komma bra överens om många grejer. Jag vill bli staff här för att jag tycker de är en bra server med extremt bra Ägare och extremt bra server allmänt men kan tycka att många av staffsen som är staffs just nu kan bete sig lite sådär därför vill jag bli staff igen för att ändra på de och visa hur man ska bete sig som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker rpn och staffsen e lite sådär och det e just precis därför jag VIll bli helper PÅ unive roleplay Jag vill kunna göra rpn så mycket bättre en att folk ska springa och lalla Och få så bra och seriös rp Som möjligt Och kunna Göra rpn till en bra rp server,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca bättre ingame hjälpa support samt Va en bra rpare själv

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag har alltid varit den som agerar proffistionelt, båda i rp och som staff, från mitt perspektiv är det proffisionelt att lyssna på motparer, ta i åtanke i vad som sker vara trevlig mot andra rpare och staffs, man ska hålla en hög mogenhet och personlig standarn iprincip, detta är inte något jag har problem med över huvud taget.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag går i skolan måndag - fredag och slutar ca halv 3 varje dag, för tillfället utövar jag ingen sport utöver gym, detta uppgör med tid att kunna vara tilljänglig på servern, jag fokuserar på lexor 2 timmar varanan dag, utöver det så är jag oftast inne och rpar om jag inte är med vänner. jag balancerar rp utifrån staffarbete, finns det mycket att göra och få staffs inne så rpar jag inte, finns de inget att göra och många staffs inne så kan jag ta en paus nån timme eller 2 för rpn.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja absolut har varit staff på många andra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ag är väldigt flexibel när det kommer till ombråden, alt är roligt, dock skulle jag gärna vilja vara don anvs som första priotering, utöver det jobb anvs, suport och rp anvs är också något jag beundrar, kan jobba med alla ombråden men dessa kryssade ovanför är de som jag lägger prio på för tillfället.

+rep låter som en mogen staff skulle nog passa bra i staff teamet. Har även sätt denna person på andra servar och han har varit utmärkt på att ta support och andra grejer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka