Inaktuell NilasOhio1337 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Ditt discordnamn: toppclass_

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag känner att jag kommer vara en av de aktivaste i staff teamet, jag ser dagligen i "rep" kanalen att helpers är sega i support och report/help ingame tycker det är väldigt tråkigt att se eftersom det behövs aktiva staffs som också kan hantera sina perms på ett bra sätt, det är en av anledningarna varför just jag ska bli staff på Unive en annan anledning är att jag har mycket erfarenheter ifrån andra servrar som staff vet alltså hur man hanterar sina perms på ett moget och rätt sätt, gillar också att ha diskussioner med folk och de har jag sett mycket att spelare på Unive Roleplay gillar också att ha. Jag gillar verkligen Unive och de är en STOR anledning varför jag just ansöker till staff eftersom jag beundrar Unive och Philip och allt han åstakommit, vill hjälpa och föra servern framåt. Jag kommer också komma med bra och roliga ideer till servern. Jag är en driven person som kommer kämpa för en plats i staff teamet. Vill verkligen visa vad jag kan för något och hjälpa servern. En till anledning varför jag vill bli staff är att jag vill vara en del av Unive och Unive utveckling. Vill att alla spelare på Unive ska känna att när de skriver ett pm till mig eller om jag drar in de i support så ska de känna att mig kan de fråga mig vad som helst, helpers finns för att hjälpa alla spelare det hör man till och med i namnet.Jag vill alltså visa vad jag går för i staff-teamet och hoppas verkligen Philip ger mig en chans att visa vad jag får för och låter mig bli en i staff-teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesa funkar bra på denna server med jag tycker dock att poliserna borde förbättra sin rp för den är katastrof just nu. Poliserna som jag har sett är bara ute efter att skjuta och att vinna alla scenarion de är med i. Tycket att den kriminella rpn ska sluta skjuta konstans och faktist ha lite mer social rp som tillexempel åka runt, fiska, jobba i gruvan, åka på car meets och gör bussines..

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja det vi ska göra är att specca poliser och dom kriminella lite mer framför allt dom kriminella tycker krim är katatrof det skujts allt för mycket och det tycker jag att vi ska ändra på eftersom vi vill ha en bra server med bra rykten och vi ska specca mycket och vara aktiv

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att det är viktigt att man ska agera professionellt som staff. Som staff ska man inte hålla på och leka cool, förbruka sina perms, eller skrika som en 3 åring i support. Man ska heller inte vara korrupt som tillexempel sitta och unbanna folk som blivit bannade av en giltig anledning eller banna folk utan anledning eller vara partisk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Må: 14:30 - 19:30 Tis: 14:30 - 19:00 Ons: 14:30 - 19:30 Tors: 16:00 - 20:00 Fre 14:30 - 02:00 Lör: 10:00 - 01:00 Sön: 10:00 - 19:00 ⬅️Dessa tider behöver inte vara exakt kan ha träning skola etc. och jag kan specca mycket när jag har tid och demma tider är sant!

Hur länge har du spelat på Unive? Njaa, några veckor nu.. spelat sen tidigare när typ alla og spelade :D

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jajemen, vart staff förr och vet hur man agerar i vissa tillfällen som staff :D kan mer staff relaterade kommandon. Jag är också kunnig inom staff rollen och vet dom nödvändiga kommandon alla staff borde veta!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som inaktuell eftersom du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka