Inaktuell NilasOhio1337 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Ditt discordnamn: toppclass_

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? jag bör bli staff då jag är en mogen och erfaren spelare och har erfarenhet inom staff området då jag vart staff på olika servrar och har vart staff då på rätt så mogna servrar. Jag har erfarenhet inom hur en staff ska bete sig och hur man använder sina perms på rätt sätt. Jag bör bli staff då jag har spelat på Unive roleplay innan. Jag bör bli staff då jag kommer vara aktiv och mogen. Jag har erfarenhet inom commands. Jag bör bli staff då jag vill kunna hjälpa till med att utveckla servern och vara med och säga mina åsikter om servern. Jag bör bli staff då jag inte kommer abusa mina perms och makten man har som staff. Jag bör även bli staff då jag inte kommer ge exempelvis mina kompisar fördelaer eller gratis roller bara för det är mina kompisar det ska va lika för alla. Jag kommer vara hård men rättvis och kommer försöka tänka så logiskt som möjligt, Jag bör även bli staff för att vi säger att nån hoppar support för den har blivit utsatt för ett regelbrott och berättar dens verision och sen vem det var då hade jag bett personen som utförde regelbrotet bett han komma support och sen lyssnat på hans verison, därefter hade jag frågat ifall nån har klipp på själva händelsen och sen ifall nån av dem har det göra en slusats därifrån, Jag bör även bli staff för kan dem flesta commandsen och kan även vara lugn och hantera stressiga sitvationer. Jag var staff på Unive innan och sedan gjorde jag ett serverbyte som jag ångrar STORT för att jag gillar Unive jätte mycket! Jag vill verkligen få en till chans här på Unive för att det är denna server jag vill vara på ingen annan!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det finns många som lallar samt har en låg RP och med låg RP menar jag att man håller på att skjuta hela tiden och att man ej försöker att prata utan man bra skjuter istället för att vara social. När jag RPar så pratar jag och om det går över styr så försöker jag att lugna ner situationen men skjuter ändast om dom andra gör det först då jag ej vill skjuta utan vill jag efter strävar en social RP på denna server.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa alla problem genom att specca ingame samt få en hög spelar bass och samt bugga upp en hög rp nivå och förbettra den rpa nivå som vi har nu!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vi är staffs och förebilder för spelarna. Vårt beteende och proffesionellism speglar spelarnas rp. Om vi visar att vi brinner för det vi gör och rpar på ett korrekt sätt så kommer det på ett sett eller annat reflektera i hur spelarna kommer bete sig i servern. Genom att välkommna spelarna när man tar emot deras ärende och har en pigg och motiverad ton och verkligen försöka förmedla att deras ärende spelar roll för de är en nyckel till att få spelarna nöjda samt få en bra syn på oss staffs. Om vi ej agerar professionellt så kommer det på ett direkt skada deras syn på oss som staffs och hur våra värderingar ser ut för servern. Enkelt orsaksamband: Dåliga staffs leder till dåliga spelare. Vare sig vi vill det eller inte så har vi stort inflytande på de som spelar på vår server

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Må: 14:30 - 19:30 Tis: 14:30 - 19:00 Ons: 14:30 - 19:30 Tors: 16:00 - 20:00 Fre 14:30 - 02:00 Lör: 10:00 - 01:00 Sön: 10:00 - 19:00 ⬅️Dessa tider behöver inte vara exakt kan ha träning skola etc.

Hur länge har du spelat på Unive? Njaa, några veckor nu.. spelat sen tidigare när typ alla og spelade :D

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja absolut har varit staff på många andra servrar

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som inaktuell eftersom du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka