Nekad NiL$$oN | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NiL$$oN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340475523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? NiL$$oN#0817

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Han heter Emilio Nilsson 26 år gammal född i malmö. Emilio var bara 6 år när hans mamma lämna han. det var bara han och sin pappa Martin. Hans pappa hade problem med alkohol och inte kunde ta hand om Emilio. Emilio ville inte säga det till sina kompisar eller till någon. alla trodde attEmilio hade så bra och att han hade allt som det ska där hemma. Men en dag när Emilio kom hem från skolan så ser han att sin pappa ligger på golvet, blod fårn munnen, en flaska sprit brevid säg och en kniv i handen. Emilio börja gråta o stängde dörren. Emilio tog upp sin telefon och ringde 112. När sjukvårdare och polis kom till plats så satt Emilio utanför lägenhets dörren gråtandes. En polis kom upp till han och frågade vad som hände, Emilio sa "han är död"...Emilio var helt förstörd, ingen mamma, ingen pappa.Emilio har ingenstanns att bo. polisen togEmilio i handen och gick ner från trappan.Emilio kunde inte tänka på nått annat än sin pappa. Bosse var 13 år gammal. han bodde på ett familjehem där han fick mat, vänner och en ny familj. just nu tänkte inteEmilio på sin pappa längre utan försökte fokusera på skolan igen. Emilio ville bli polis. Emilio läste o läste. När Emilio gick ut skolan kom han in på en högskola till polismydnigheten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag är en bra rpare som har varit på många fivem serverar samt har haft många o roliga senarion. Jag kommer att bidra till servern en aktiv, bra, och en duktig rpare. Jag har respekt mot alla oavsätt och jag tänker på alla. Jag har själv haft ett svårt liv med min familj och det är därför jag spelar fivem för att kunna veta hur det är att vara en vuxen man/kvinna som lever själv och har ett jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer vara aktiv inom mitt rpande då jag vill ansöka till kriminvallvården, jag har inte rpat med d som tidigare men skulle va kul att testa, jag kan bvra /me och /sme

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda sidorna ska ha de kul och att det inte ska handla om vinst hela tiden

Hur hittade du Unive? Min kompis bjöd in mig till den

Nekad, utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka